Alla inlägg den 10 december 2013

Av Jocke - 10 december 2013 12:02

För första gången på länge så har jag kunnat sova ordentligt inatt och det tack vare jag kom ifrån Malmö och Beijers Hus....

 

Nu vet jag vad som måste till för att jag ska kunna sova ordentligt om nätterna och jag var bara borta från Malmö i drygt fem timmar inte mer alltså och det fick mig och sova ordentligt.....

 

Men sen har jag vetskapen av att jag inte kommer må särskilt bra nu när jag hamnat i fas 3 för jag kommer bli tvungen att gå till soc och dem kommer säga till mig attjag inte kommer få någon hjälp dem första två månaderna för jag har haft aktivitetstöd Ja men vad hjälper det mig och då kommer dem svara : du kunde sparat och handlat mat månadsvis hmmmmm

En låda som inte rymmer nåt knappt har man i kylen en hylla i en frys har man och sen boende som stjäler som korpar hmmmmm finns inte en  chans att man kan handla månadsvis....

 

Fan jävla skit

Ovido - Quiz & Flashcards