Alla inlägg under december 2014

Av Jocke - 21 december 2014 22:34

Jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle.

Julen närmar sig med stormsteg o det är två dagar kvar o soppkök Malmö har haft insamling av julklappar för hemlösa på Gustav Adolfs Torg i Malmö.

Jag är än idag fast det var ett år sen sist jag var med o samla in julklappar imponerad av malmöbornas givmildhet.

Malmö inte är vi mästare ggr 2 i fotboll ? o mästare i det stora Matslaget med vår kock Sahin Erdal från Moriskan utan vi är per kapita mästare o hjälpa dem sämst ställda.

Thimar Innab med Crew ni.är så jävla fantastiska och helt underbara.

Men igår den 20/12 fick jag se hela (nästan hela) kärnan samlad igen med Janni Thimar Douha Melanie. Det var en syn som fick mig o börja gråta när jag kom hem. Dem saknades för mig var Tanja och Sandra.

Jag har en önskan o jag vet den mer eller mindre är omöjlig. Men jag vill samla alla som fanns där för mig då jag var på väg o dö.

Jag saknar er alla o är jag o måste samla er för att få en.känsla av samhörighet ståndaktighet o värdighet så kommer jag skicka er en inbjudan o bjuda på maten även om jag ska försaka min hyra o uppehälle.

Jag saknar kärnan i soppkök Malmö.

PEACE AND LOVE ? ? ? ? ? ?

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

min GB


Skapa flashcards