Direktlänk till inlägg 25 mars 2016

Jobb

Av Jocke - 25 mars 2016 13:03

Hej på er alla .

Jag har haft en resa som jag aldrig trodde jag skulle få i mitt liv en resa i skit och lycka inget jag skulle rekommendera till någon inte ens min värsta fiende .

Jag har bott på gatan på härbärge gruppboende hotell . Har gått arbetslös sen 2015 till februari månad 2016 nu har jag jobb en framtid igen tackvare en person som tvinga mig mer eller mindre ner till sitt arbete där jag fastna sen o blev stammis .

Nu jobbar jag på ett lager kör truck igen o är så nöjd fast jag kan gå runt o klaga på det ?. PEACE AND LOVE ? ? ?

Som sagt inget e omöjligt bara man inte ger upp?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jocke - 27 januari 2017 11:45


Detta tycker jag är helt fantastiskt att socialens tandläkare kan bedöma vilka tänder jag kan behålla när tandläkaren som undersökt mig inte kan bedöma vilka tänder som går o rädda innan jag varit hos en tandhygienist och tagit bort tandsten som går ...

Av Jocke - 25 december 2016 17:51


Julen är över för mig redan idag juldagen. Jag önskar er alla en god forttätning. Men för oss hemlösa är kampen om ett drägligt liv inte slut o inte mitt heller för att försöka göra nåt för dem hemlösa i Malmö . Jag fick en grym julklapp av en perso...

Av Jocke - 15 december 2016 14:59


Hej. Var ett tag sen jag skrev nu så jag får väl börja skärpa mig . Men detta blir inte särskilt långt utan snarare ett rop på er hjälp ang om att hjälpa till o skänka julkkapp till hemlösa i mitt närområde . Det jag har gjort är att varit ut...

Av Jocke - 9 juli 2016 19:31

Jag vet inte vad det är med folk i allmänhet men tydligen så har alla vänner som dem umgås med merän 1 gång i veckan . Men det är så fel att gå o tro det . Dem hemlösa man ser sitta på en parkbänk umgås mer eller mindre för att dem har ett beroende...

Av Jocke - 11 mars 2016 09:25


Igår när jag jobba så skulle vi skicka en hel del med Lauritz och där fanns en hel del övertunga saker som jag lyfte ner av egen maskin med hjälp av en ledstaplare . Men det var inte lättare för det. Bland dem sista sakerna så knäckte det till i ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

min GB


Skapa flashcards