Alla inlägg under december 2016

Av Jocke - 25 december 2016 17:51

Julen är över för mig redan idag juldagen. Jag önskar er alla en god forttätning. Men för oss hemlösa är kampen om ett drägligt liv inte slut o inte mitt heller för att försöka göra nåt för dem hemlösa i Malmö . Jag fick en grym julklapp av en person för att kunna hjälpa en del av dem hemlösa lite varmare i nattens kyla . Tusen tack o åter tusen tack för det.
Nu är det iaf 20 st som har det lite bättre än vad dem hade förr

Av Jocke - 15 december 2016 14:59

Hej.
Var ett tag sen jag skrev nu så jag får väl börja skärpa mig .

Men detta blir inte särskilt långt utan snarare ett rop på er hjälp ang om att hjälpa till o skänka julkkapp till hemlösa i mitt närområde .

Det jag har gjort är att varit ute och vandrat i malmöstad och pratat med hemlösa som jag stött på . Det dem är i behov av är underställ (nya ) mössor (nya) och vantar men vantarna måste vara hela och varma .
Sen sökes även stora ryggsäckar. Även presentkort på Willys Ica Coop funkar med
Ni kan antingen köpa det själv o lämna till mig eller swisha till mig . Skicka mail till mig om ni är sugna på att hjälpa till.

jocke24@hotmail.com

Det var riktigt kyligt inatt när jag var ute så det är brådis .

Hörs snart igen

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

min GB


Skapa flashcards