Alla inlägg under mars 2014

Av Jocke - 20 mars 2014 17:18

Hej vet det var ett tag sen jag skrev, men har inte mått hundra på den senaste veckorna....

För ett par dagar sen så vart jag o beställde tid för en prostataundersökning för nåt är fel det vet jag....

Men först i morgon klockan nio så ska jag iväg o skriva på ett tvångskontrakt på ett rum i ett gruppboende som soc har o jag är väl inte begeistrad över att flytta dit för det är på kroksbäck o det är väl inte nåt område som jag skulle välja själv......

Så det kan väl inte vara sämre än detta ställe där folk totalt struntar i vad renlighet o hygien är för något o som stjäl mat ifrån en.....

Efter det ska jag till läkare o göra min undersökning är inte lite rädd orolig o nojjig för att göra den undersökningen....

Tänk om man har cancer vad gör man då? Hur ska jag palla o bo med andra ? Hur ska jag klara av behandlingen? Jag har ju ingen som jag träffar dagligen som jag kan prata med o lätta på mina känslor för....

För första gången i mitt liv så är jag livrädd för morgondagen....

Jaja det blir som det blir......

Peace And Love

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

min GB


Skapa flashcards