Alla inlägg under juni 2013

Av Jocke - 29 juni 2013 21:31

Här kommer lite av 2010 då jag var hemlös. Jag tillbringa mycket av mina kvällar på Malmö Centralstation då jag var hemlös men man fick vara uppmärksam så vakterna inte upptäckte en här för om dem tog dig så blev man avhyst från den lilla värme som fanns därinne i den gamla delen. Men det var ju ingen värme direkt men det blåste inte iaf. Men sen när klockan blev tolv så fick man lämna i gå o sätta sig vid pågatågen den gamla delen som byggs om nu. Den vintern var bland den kallaste som varit då på ett tag. Det kunde bli ner till 20 minus grader på natten. Jag hade inga långisar så det var grymt kallt om benen. Men klockan 0500 så kunde man gå in igen . Under natten så om man hade tur kunde man sova på tågen som skulle gå tidigt men ibland så fick man inte det.

Det var en liten del om 2010 för mig

Av Jocke - 29 juni 2013 12:47

Måste bara säga detta o jag menar inget illa till någon speciell nu men jag är så trött på folk som snackar så jävla mycket o sen inte kan stå för det dem har sagt och lovat jag mår piss egentligen men vågar inte säga nåt till någon för då är jag bara en negativ person som ingen vill ha med o göra....


Det tycker jag oxå att det är sjukt när man är glad o positiv så vill alla vara med en sen om man gud förbjude blev negativ och mår skit av olika orsaker så vill ingen veta av en ........



Men men så är livet tydligen.................


Sköt dig själv och skit i andra tydligen.............


Ha en trevlig lördag

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

min GB


Skapa flashcards