Alla inlägg under oktober 2013

Av Jocke - 30 oktober 2013 23:07

Saknaden efter en kvinna som bryr sig om en som person o att man är som man är.
Att den kvinnan inte bara ser ett yttre för nåt vackert sånt har jag inte.....

Men jag har ett stort hjärta som har mycket kärlek i sig.

Men jag vet att den som sa att det finns en för alla den personen ljög ordentligt för alla som ingen har. Jag är snart 46 år o jag är ensam o inga barn har jag heller men o andra sidan är jag glad för jag inte har det så slipper dem se hur jag bor.

Jag har mer eller mindre gett upp att jag ska finna någon som tar mig för den jag är...

Lev väl o ta hand om varandra

Peace And Love

Av Jocke - 14 oktober 2013 10:54

Hej.....................


Det var ett tag sen jag skrev något och det är pga att jag inte mått nåt vidare bra o kropp och själ har nästan varit på väg och ge upp.....


Men för lite mer en månad sen så skrev jag på en sida att jag inte orka mer att jag inte ville finnas,,.....


Där fanns en person som börja prata med mid och hon lyssna verkligen på det jag sa...


Jag träffa henne och hennes kollega senare i den veckan i folkets park och var med på en interjuv som hon skulle göra för Metro....


O jag märkte att denna person hade ett hjärta av rent guld , hon visa verkligen att hon bryr sig om sina medmänniskor fast dem inget har...


Hon är grundaren till Soppkök Malmö och tack vare henne och Soppkök Malmö så orkar jag fortsätta att kämpa för att få ett drägligt liv och jag har nu oxå börjat ge mig in i kampen för andra som är i min situation.....


Tack Janni Thimar Sandra Mats Minna för att ni finns för oss mindre lyckat lottade


Det ni gör och visar är en sällsynt gest i detta förlorade land som man en gång var stolt över och även denna stad man bor i MALMÖ dem har verkligen huvudet i toastolen dem som bestämmer i regeringen och i kommunen...



Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

min GB


Skapa flashcards