Alla inlägg den 30 december 2013

Av Jocke - 30 december 2013 17:50

Jag vill bara höja Folk o Vänner för deras initiativ till suspended soup.

Jag var där idag och fick en suspended soup o den soppa jag fick var supergod och dem hade även en vegitarisk soppa och bemötandet när jag fråga var super.

Önska det fanns fler som dem.....

Tusen och tusen tack det ni gör är guld värt....

Peace And Love

Av Jocke - 30 december 2013 10:34

Fick reda på ett ställe som har suspended soup för ett tag sen och idag så ska jag ta mig dit o se om det verkligen är så som det sägs om det .

Det heter Folk O Vänner o ligger på Östra Tullgatan o det sägs att ägaren verkligen brinner för o hjälpa dem hemlösa med ett mål mat så det ska bli intressant och träffa han om han har tid o snacka alltså..

Kan jag få fram info om hur det fungerar och hur många suspended soup där finns så kommer jag skriva mer om det , för detta lär vara välkommet bland hemlösa.

Peace And Love

Skapa flashcards