Alla inlägg den 2 december 2013

Av Jocke - 2 december 2013 19:45

Måste bara skriva hur jag nu känner mig.
Förrutom att jag har tak över skallen o säng o sova i så känns det som jag har åkt bakåt i tiden till 2010.
För så ensam som jag vandrar om dagarna så ensam var jag då med.

Jag vet jag har vänner men det är via nätet det är ingen man träffar så bara.

Sitter på centralen i Malmö o funderar på samma sak som jag gjorde på den tiden då jag bodde på gatan.

Enda skillnaden är att jag kan åka till ett varmt ställe o ligga i en säng o glo på tv.

Att känna som jag gör nu är ingen hit eller bra för mig det vet jag.

Detta kan bero på att min tid på Miroi tog slut idag och att jag har förlorat en person som jag kunde prata med om allt som inte bodde för långt bort.

Jag känner att detta liv jag lever kommer ej gå över utan jag kommer sluta mina dagar på ett härbärge ensam i mitt rum.

Jag är på väg till samma skit som i våras.

Peace And Love

Skapa flashcards