Alla inlägg den 8 december 2013

Av Jocke - 8 december 2013 20:00

Vill bara skriva detta till alla som jag anser att vara nära vänner även om dem raderat mig på FB....


Jag kommer sluta skriva och sluta blogga om mig och mitt liv för jag läste ett mail i morse som jag aldrig trodde jag skulle få av den personen , det var är person som jag såg upp till pga dennes stora hjärta men den personen finns det inget ont och säga om för den personen var en av dem som kom mig nära och som jag lita på genast när jag träffa personen.....


Denna person fick mig och inse att det fanns personer som bryr sig om en, Jag kommer sakna allt som gjort att jag har orkat med vardagen och att jag orkat stiga upp..........


Men i o med detta mail försvann all ork så nu drar denna kille hemåt.........


Ha det gott och god jul på er och gott nytt år



Skapa flashcards