Alla inlägg den 31 december 2013

Av Jocke - 31 december 2013 23:32

Jag vill bara skriva ett mess innan 2013 tar slut .

Dem personer so som tyckte att det var konstigt att en hemlös kunde ha cigg och smartphone . Jag undrar bara vilken tid dem lever i o var fan dem har fått sina snedvridna fördomar ifrån.

Slutar med året att vara sur o förbannad tyvärr på dem idioterna faaaan att det fanns nån som skulle förstöra sista dagen på året med.

Men till er andra säger jag gott nytt år o jag hoppas att vi kämpar för att få bort hemlösheten o fördomarna med det.

Peace AndLove

Av Jocke - 31 december 2013 13:27

Detta hör mig riktigt förbannad o dem dom gjort mig det ska vara glada att jag inte kan snacka med dem mellan fyra ögon.

Den ena personen menar att en hemlös inte kan röka bara just för att den personen är hemlös.

Jag önskar att den personen stod framför mig så skulle jag dopa bort den jäkla fördomen ur personens skalle o tänkande........

Den andra personen menar på bara för man är hemlös då kan man inte ha en iPhone 5 o att det svider i ögonen på ungdomar bara för deras föräldrar inte köper en sån till dem.

Det är en av dem fördomar jag råka ut för 2010 när jag blev hemlös , jag kunde inte ha en mobil eller en blogg eller Facebook just för att jag var hemlös.

Låt mig en dag få träffa dem för nu är det nog jag är så trött på alla såna saker .

Bara för man är hemlös menas det inte att man är menlös .

LÄGG NER ERA JÄVLA FÖRDOMAR o GÖR DET NU

Skapa flashcards