Alla inlägg den 18 november 2013

Av Jocke - 18 november 2013 13:56

Att jag har så fina vänner fattar jag inte för jag har inte gjort nåt för att förtjäna såna goa vänner som jag har nu...


Än idag måndagen den 18/11 förstår jag inte varför jag har så fina vänner som dem och jag vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka dem ordentligt.....


Jag vet inte hur jag ska kunna åtegälda den värme och kärlek jag får ifrån dem vissa mer och andra mindre men dock ändå kärlek och värme....


Som vanligt så är jag på Miroi och sitter och ska söka arbete men idag med dock en förkylning som brutit ut så jag sitter o snörvlar och nyser vart efter......


Men jag sitter också här med gråten i halsen pga av det som hände mig i Lördags för jag trodde inte att jag skulle få uppleva det....


Mats Sandra Thimar Melanie Kate Emelie och inte minst Mitt stora bollplank Janni.........


TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK OCH MILJONER O ÅTER MILJONER TACK FÖR NI FINNS............



Ovido - Quiz & Flashcards