Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Jocke - 15 oktober 2014 21:43

Sitter o funderar på en sak. Så fort man skriver nåt om.hur man känner o ens situation så.finns det muppar som.yttrar sig men är man tyst o inte skriver nåt så är dem tysta

Så nu öppnar jag munnen igen o till dem som kritiserar o säger man tar på sig offerkofta så är det fritt fram om dem vågar skriva sitt riktiga namn o vem dem är då publicerar jag gärna deras kommentarer.

Men. Nu handlar det om mina funderingar om hur @katrin Stjernfeldt Jammeh ska tackla den kalla vintern för dem hemlösa och alla migranter som bor runt om i malmötrakten vad dem har sagr inom den socialdemokraterna ledningen o detta ifrån kommunordförande och chefen för socialen i malmö så får migranterna en biljett hem en enkel sådan.

O alla hemlösa har en plats o.sova på om dem vill. Hmm undrar det. Det finns en liten del som.inte går till socialen för dem inte vill ha deras orimliga krav som dem sociala har på en sökande.

Så jag undrar egentligen när det ska komma en regering som bryr sig om dem som finns i Sverige.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

min GB


Ovido - Quiz & Flashcards