Alla inlägg den 20 november 2015

Av Jocke - 20 november 2015 11:30

Hej det var ett tag sen jag skrev vet jag har varit slarvig med det.

Jag har nu bott i ett gruppboende via soc i 1 år och 7 månader utan ens att komma vidare i deras kö på eget boende.

Jag kämpar för att få ett jobb en egen lägenhet varje dag.

Arbetsgivare vill endast ha studenter på halvtid med 50% annan sysselsättning o där har jag ingen chans att få ens en intervju, har varit på en för tre månader sen men det var en föreberedande interjuv hos Manpower men efter tre månaders tystnad så har jag gett upp hoppet om att ens höra av dem igen.

I söndags fyllde jag år men kunde inte fira den just pga det även var min pappas dödsdag o jag är tacksam för alla som inte gratulera mig då för det var en känslomässig dag för mig.



Men nu till det väsentliga, jag hoppas det finns nån ängel därute med ett stort hjärta av empati som skulle kunna tänka sig att göra mig en megatjänst.

Jag undrar om det finns nån som skulle kunna låna mig 2600 tills december runt den 12-15/12 allt betalas tillbaka då.

Detta skulle jag vara personen personerna evigt tacksam för resten av mitt liv.

Jag försöker att göra gott för andra än mig själv men denna gång så ska jag försöka göra nåt gott för mig o tänka på endast mig.

Julafton närmar sig med stormsteg o jag mår inte alls bra den dagen heller för jag vet om att min släkt min så kallat familj kommer att fira med nån av varandra.

Jag vet inte var jag ska göra om jag ska fira som förra året eller om jag ska hålla mig för mig själv.

Jag saknar många från julen 2013 många som jag kom nära som jag lita på har försvunnit tyvärr.

Så med detta vill jag säga att jag är glad tacksam för dem som stannat kvar som min vän i vått o torrt o som kan se det som finns på min insida o inte bara mina tankar o ord utan mitt hjärta o själ med.

Snälla hjälp mig.

Tack på förhand

PEACE AND LOVE ? ?

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

min GB


Skapa flashcards