Alla inlägg den 13 november 2014

Av Jocke - 13 november 2014 12:36

På lördag den 15/11 är det 6 år sen min pappa gick bort i cancer #fuckcancer o jag minns det som att det var igår.

Min dag den 15//-2008 började bra kaffe o fika med mina två hyresvärdar som jag hyrde ett rum av på kronborgsgatan.

Sen handla jag lite öl för att förfesta med sen hem städa raka mig duschade och laga lite käk. När klockan var ungefär vid halv nio nio så smsa jag min syster o fråga hur det var med pappa och jag fick till svar: HAN HAR SOMNAT o jag fråga sover han hon svara han har somnat återigen. Jag blev irriterad o skickade SOVER HAN ELLER. Jag gick iväg på toa o hörde att ett sms kom. Jag gick fram tog ölen i vänster hand o mobile. I höger, jag läste smset ifrån min Syster jag tappa både öl och mobil i golvet och föll ihop på golvet framför bordet i vardagsrummet. Mina hyresvärdar fråga vad som hänt och jag sa bara pappa är död.

Den öl jag hade druckit var som bortblåst i kroppen o endast en gigantisk tomhet infann sig.

Detta var för snart exakt 6 år sen men det känns som om det var igår.......

Peace And Love PAPPA

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

min GB


Ovido - Quiz & Flashcards