Alla inlägg den 19 september 2014

Av Jocke - 19 september 2014 17:03

Ibland blir jag så.trött på.folk Alltid finns det nån som tror sig känna mig o.tror sig veta vad jag går igenom i mitt liv, tycker det är helt fantastiskt att dem vet det fast jag inte sagt ett ord om hur mitt liv har varit. Dem säger dem har gått igenom samma livsöden som mig. Men jag undrat det egentligen om dem har gjort det :). Förlora dem sin mamma när dem var 20 förlora dem sin pappa på sin födelsedag? Vände deras familj o.släkt o vänner när dem blev hemlösa? Men jag är så glad för dem.vänner jag har som förstår o vill lyssna hjälpa o ge mig råd om.olika saker som sker i mitt liv. Tack.för ni.finns jag är så tacksam för ni finns utan er hade jag inte fixat det.
Men sen finns.det dem som tror att man fiskar efter empati synd att ni har så.fel

PEACE AND LOVE

Ovido - Quiz & Flashcards