Alla inlägg under november 2013

Om

Av Jocke - 1 november 2013 09:54

Hej nu är det dags att lätta på insidan igen...


Om 14 dagar så ska det vara min födelsedag men sen 2008 så har det inte varit det utan det är min pappas dödsdag ist och jag kommer inte fira den dagen för egen räkning utan jag tillägnar den dagen till min PAPPA....


Det kommer vara tyvärr 14 dagar som kommer gå i nedstämd jargong för min del.....


Han och jag fick kontakt med varandra när jag hade flyttat ner til Malmö ign 1999 efter jag bott 7 år i Sörmaland jag fick bo hos han den första tiden sen jag kom ner igen.....




Ett par år efter fick han prostatacancer men han visa inga direkt tecken utan man fick mer eller mindre lirka fram det ur han....


Han hade kol med........


Men så i oktober 2008 så åkte han in på hospis förhan blev så pass dålig...


Men efter två veckor upptäckte dem att han hade skellett-cancer med och ett par dagar efter det den 15/11-2008 så gick han bort...


Med hans bortgång försvann min så kallade släkt/syskon helt och hållet......


Så cancern tog inte bara min pappa utan resten av min släkt oxå ifrån mig

Ovido - Quiz & Flashcards